Prodávající
K-Keramika CZECH spol. s r.o.
Hájecká 1
618 00 Brno
IČO:27749444
DIČ:CZ27749444
sp. zn. C 56458 vedená u KS v Brně
adresy prodejen prodávajícího
K-Keramika CZECH spol. s r.o., Hájecká 1, 618 00 Brno
K-Keramika CZECH spol. s r.o., Nádražní 2398/12, 680 01 Boskovice
kontakty
e-mail: brno@k-keramika.cz
tel: 549 210 577
Reklamační řád slouží k informování spotřebitelů o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady spotřebních výrobků. Tento reklamační řád byl vypracován na základě příslušných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Kupující může u zboží pořízeného na základě smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředku komunikace na dálku bez udání důvodů vrátit jakékoliv zakoupené zboží do 14 dnů na provozovnu prodávajícího, po předložení prodejního dokladu. Tato možnost se nevztahuje pro zboží objednané na zakázku nebo zboží na objednávku. Zboží lze vrátit pouze nepoškozené, v původním obalu s příslušenstvím a všemi doklady. Prodávající si vyhrazuje právo v odůvodněných případech (silně znečištěné zboží, rozbité zboží, jakkoliv znehodnocené zboží) vrácení zboží odmítnout.
Reklamace lze uplatnit v souladu s ust. § 2085 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a s ust. § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, po celou záruční dobu na prodejnách prodávajícího. Reklamace zásilky, tj. poškození či jiné nesrovnalosti při přepravě a doručení, se musí řešit ihned po převzetí u přepravce a oznámit bez prodlení prodávajícímu.
Reklamace musí obsahovat, kopii prodejního dokladu, popis závady, fotografii reklamovaného zboží a způsob řešení reklamace.
Tyto informace musí být zaslány buď na e-mail brno@k-keramika.cz nebo na adresu prodejny prodávajícího.
Pokud se projeví vada během záruční doby, zboží nechte namontované a čekejte na vyjádření k reklamaci. Reklamace bude z pravidla řešena výměnou, opravou reklamačním technikem nebo vrácením peněz. O způsobu řešení reklamace rozhodne reklamační oddělení prodávajícího.
Za vadu, za kterou prodávající odpovídá, nelze považovat případy, kdy:
Kupující má právo uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně (prodejně) patřící prodávajícímu, v níž je přijetí reklamace možné, a to s ohledem na sortiment prodávaného zboží.
V. Lhůta pro uplatnění reklamace
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí, přičemž projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
VI. Postup při vyřizování reklamace
Má-li zboží při převzetí vady, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
E-mail: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz “
Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dnem 1. 4. 2021.
K-Keramiky CZECH spol. s.r.o.
20 let zkušeností
Služby architekta
Vzorkovna v Brně a Boskovicích
Doprava až na stavbu
Montáž na klíč